WEKO3
アイテム
幼小接続期における教科学習への円滑な接続を求めて ―数・量・形の学びを中心に―
https://doi.org/10.15043/00000939
https://doi.org/10.15043/000009398785c564-d508-4475-9277-a1843e7890e6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
||
![]() |
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-07-09 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 幼小接続期における教科学習への円滑な接続を求めて ―数・量・形の学びを中心に― | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | In search of a smoother transition to subject learning in the period from preschool to elementary school - Focusing on learning about numbers, quantities and shapes - | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||
資源タイプ | thesis | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15043/00000939 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
東尾, 晃世
× 東尾, 晃世× Higashio, Akiyo |
|||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(教育学) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関名 | 大阪総合保育大学大学院 | |||||
学位授与年度 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 2018 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2019-03-17 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 甲第16号 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | AM | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa |